Veel gestelde vragen

We willen graag uw aandacht vestigen op enkele veelvoorkomende vragen met betrekking tot uw recente bestelling bij INOA The Label.

  1. Bevestigingsmail niet ontvangen? Als u onlangs een bestelling heeft geplaatst, zou u normaal gesproken binnen enkele minuten een orderbevestiging moeten ontvangen op het door u opgegeven e-mailadres. Indien dit niet het geval is, kan het zijn dat er per ongeluk een typefout is gemaakt bij het invoeren van uw e-mailadres. Controleer daarom nogmaals of het juiste e-mailadres is ingevuld. Mogelijk is de bevestigingsmail ook in uw spamfolder beland, dus controleer die ook even. Mocht u na deze stappen nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan gerust contact met ons op. We assisteren u graag en zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk de benodigde informatie ontvangt.

  2. Betaalopties bij INOA The Label Bij ons kunt u veilig betalen met iDeal.

  3. Bestelling volgen Ja, u kunt uw bestelling volgen met behulp van de track & trace code die u heeft ontvangen. U kunt de link naar de track & trace vinden op onze website onder het kopje "volg uw bestelling".

  4. Artikel omruilen Helaas kunnen wij bestellingen niet omruilen voor een andere maat, kleur of product. U kunt natuurlijk altijd een nieuwe bestelling plaatsen op onze website.

  5. Bestelling annuleren Indien u nog wijzigingen wilt aanbrengen of uw bestelling wilt annuleren na het plaatsen ervan, adviseren wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Ons geautomatiseerde proces zorgt ervoor dat uw pakket zo snel mogelijk wordt klaargemaakt voor verzending, wat betekent dat annuleren niet mogelijk is als de bestelling al te ver in het verzendproces is. We staan echter altijd voor u klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

  6. Levertijd Bij INOA The Label streven we ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Over het algemeen hanteren we een levertijd van 1-3 werkdagen. We begrijpen dat u niet lang wilt wachten op uw bestelling en doen ons best om deze zo snel mogelijk bij u af te leveren, zodat u snel van uw nieuwe aankoop kunt genieten!

  7. Retourneren Ja, dat is in de meeste gevallen mogelijk. We hanteren een retourbeleid van 14 dagen. Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren, mits het product zich in de originele verpakking bevindt en in goede staat verkeert. Let op: Aanbiedingen,swimwear en sieraden kunnen niet worden geretourneerd. Pre-owned kunnen helaas ook niet worden geretourneerd. Tenzij er sprake is van substantiële gebreken die niet vermeld zijn in de productbeschrijving.

  8. Retourprocedure U kunt uw pakket retour sturen via bijvoorbeeld DHL of PostNL. Vergeet niet om het pakket aan ons te adresseren. Aangezien de retourkosten voor uw rekening zijn, dient het pakket als nieuw te worden verzonden. We adviseren altijd om het pakket met een track & trace code te versturen en deze code te bewaren. Let op: Onze handgemaakte poefen moeten aangetekend geretourneerd worden.  

  9. Terugbetaling Retouren worden binnen 7 werkdagen verwerkt. Zodra we uw retour hebben ontvangen en het product in orde is, ontvangt u binnen 10 werkdagen uw geld terug op de rekening waarmee u heeft betaald.

  10. Klantenservice Voor verdere vragen kunt u contact met ons opnemen via de contactknop op onze website of via WhatsApp. We streven ernaar om u zo snel mogelijk te antwoorden!

Met vriendelijke groet,

Het team van INOA The Label